Tuesday, August 22, 2006

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

       Γεννήθηκα  στο Πολύγυρο της Χαλκ/κής. Σπούδασα οικονομικά στο Α.Π.Θ.και είμαι συνταξιούχος ταχυδρομικός.Είμαι αυτοδίδακτος,στη ζωγραφική, με εξαίρεση λίγα μαθήματα αγιο-
γραφίας στη ΧΑΝΘ.Επίσης παρακολούθησα σεμινάριο Ιστορίας της Τέχνης,με την Αγγελική Σαχίνη, σχέδιο στη σχολή Παπιώτη και μαθήματα χαρακτικής με δάσκαλο τον Δ.Καρλαφτόπουλο, στο Δήμο Νεάπολης. Έχω κάνει εννιά ατομικές και συμμετείχα σε πολλές ομαδικές εκθέσεις.Έργα μου βρίσκονται στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, στη Παναγία Σουμελά, στη ,<Τέχνη>, του Κιλκίς, στο ΣΚΕΤΒΕ, στο Δήμο Πολυγύρου,στην Αντιπεριφέρεια Χαλκιδικής και αλλού.Είμαι μέλος του
Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Πολυγύρου, του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών
Τεχνών Βορείου Ελλάδος και του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος.
      Το 1998,ο Τάκης ΚοσμάςΔεμίρης,γράφει για τη δουλειά μου < "Ο ΣΣ ανέπτυξε το προσωπικό εικαστικό του ιδίωμα με βάση μια κατασταλαγμένη φιλοσοφία,που εκκινεί από τη βυζαντινή μικροδιακοσμητική...Πρόκειται
για μιά συνολική σύλληψη της τέχνης,σπάνια στους κατακερματισμένους καιρούς μας.
Ο θρυμματισμένος κόσμος ανασυνιστάται με τη παράλληλη και συμπληρωματκή λειτουργία
ζωγραφικής,διακοσμητικής και λόγου (κειμένου)...Έμψυχα και άψυχα στη τέχνη του ΣΣ. ζουν
μιαν άλλη ζωή,διακοσμούν αλλά κυρίως λειτουργούν έμμεσα,προκειμένου το βαθύτερο
<νόημα> να φτάσει στο θεατή ανόθευτο και αμόλυντο από κάθε μορφής εκλογικεύσεις.
Πουλιά αλλά και ρόδακες,σταφύλια αλλά και ζώα,άγρια και ήμερα,ανθρώπινες και θεϊκές
μορφές αλλά και ό,τι απλό και ασήμαντο αναδεικνύονται σε <σημεία> νοημάτων και
κυρίως ομορφιάς. Όμως η τέχνη του δεν γράφεται,ούτε περιγράφεται ,<κατανοείται>
και πρωτίστως απολαμβάνεται με την όραση,μιά όραση-θέαση,παρθένα και απροκατάληπτη.

No comments: